fredag 5. juli 2013

Marthe og Filip tester ut Sack`n seat







Jeg heter Marthe Marie Volden, og er stolt mamma til Filip på 9 måneder. I mai var jeg på ferietur til Frankrike, og vil gjerne dele mine erfaringer med produkter som gjorde den praktiske delen av turen litt enklere. 







Jeg har vært så heldig å fått prøvd Sack`n seat da jeg reiste på ferietur med Filip i mai. 
Det jeg ser i ettertid er at jeg bruker den like mye, om ikke mer etter at jeg har kommet hjem. Dette er den perfekte "matstolen" som jeg kan ha liggende i stellevesken, under vognen eller i bilen.

Før jeg reiste ble jeg fortalt at det skulle være barnestol i leiligheten vi hadde leid. Jeg tenkte siden sack`n seat tok så liten plass kunne jeg likevel ta den med meg, kanskje jeg fikk bruk for den da vi skulle ut å spise om kvelden. Det er jo ikke alltid det er like stor plass til vognen rundt bordet når man er ute for å spise middag. 
Da vi kom fram viste det seg at det ikke fantes noe barnestol i leiligheten, så da var det bare å finne fram denne å få testet den ut den første dagen. Den passet perfekt både på kjøkkenstolene og på verandastolene, så Filip fikk sitte ved bordet både ute og inne. En glad og fornøyd gutt som virkelig kom seg opp i rett høyde til å få med seg alt som ble servert. 




Etter ei uke på ferie med en gutt som gjerne vil prøve å spise selv, var det supert at den bare kan kastes rett i vaskemaskinen, og vips, så ble den ble som ny. 
Da jeg kom hjem fra ferie var det tid for å legge bort babysete i bilen og over til større bilstol. 
Innså fort at jeg nå sto uten matstol, da bilstolen ofte har blitt brukt som matstol når vi har vært på farten. 
Sack`n seat ble redningen! Filip sitter i den under middager, på barselstreff, byturer og på hytteturer. 
Prinsen sitter fint i den og han får være med på det som skjer. 
Perfekt og anbefales for alle til flere bruksområder, ikke bare de som skal ut å reise. 


Marthe Marie Volden
































Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar